ligger hemma i sängen igen med en ljumske som värker lite smått. allting gick bra, fick ett lyckopiller och sen blev jag nersövd så jag har haft det bra. haha, nej men alla sjuksköterskor är så himla gulliga så jag har haft det super. träffade även många trevliga tanter och gubbar som har levt oerhört intressanta liv.
får inte gå till skolan imorgon heller, om ljumsken börjar blöda måste jag in till akuten och det vill jag helst inte riskera. så det blir att stanna hem och räkna matte imorgon antar jag.
precis inskriven.
sjukhusmat- såååådär gott.
här bodde jag.
en nål i varje armveck är trevligt...
väntar på läkaren så jag får åka hem.
råkade kika in i min favoritaffär en snabbis.
hade en nål i handleden med, det gör fortfarande sjukt ont.

1 kommentarer

Suzy puzy

15 Sep 2011 22:05

Sv: Roligt att du är med! :)

Kommentera

Publiceras ej